3/6 (三) 雨果 即市簡評 FI Prime Member Wave Trader June 3, 2026 Share This! Facebook WhatsApp Copy Link 33 9:14 我昨日都講偏利好, 有可能升 ; 都係跟開市買/沽去炒, 但我都估唔到會一口氣升870點咁多, 好彩有炒即市. 所以我一直講睇圖, 唔係唔尊重基本面, 但事實證明, 如果你睇新聞, 睇基本面, 係唔應該升 ; 但個市就挾8... 馬上成為FI PRIME會員 會員專區 只限會員閱讀 歡迎登入FI PRIME 使用者名稱 / 電郵 密碼 維持我的登入狀態 還未成為FI PRIME會員? 立即訂閱 收看更多精彩內容! 忘記密碼? Read These 12/6 (五) 雨果 即市簡評 11/6 (四) 雨果 即市簡評 10/6 (三) 雨果 即市簡評 閱讀更多文章 FOLLOW US FOLLOW ON INSTAGRAM Hot Posts粒粒皆辛苦呀!R7:雷神缺陣,潘一哥一定「巴閉」!成件事真係好勵志!R6:雷、方合拍展「風采」!一條賽道的誕生!